в одному магазині
Останнім часом на сайтах деяких виробників та дистриб'юторів обладнання для пасивних оптичних мереж можна зустріти «недостатньо коректну» інформацію про технологію BOB, яка вводить в оману фахівців навіть досвідчених провайдерів, не кажучи вже про тих, хто робить лише перші кроки на ринку телекомунікаційних послуг. Ось один із прикладів подібної інформації.
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук