Як купити
Процес купівлі товару в магазині мережевого обладнання LanMarket складається з ДВОХ ЕТАПІВ
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Безпосередньо через сайт інтернет-магазину мережного обладнання LanMarket
  • Після вибору товару, що Вас цікавить, та додавання його до кошика виберіть «Оформити замовлення».
  • Далі Вам необхідно заповнити невелику форму замовлення для того, щоб наші менеджери змогли правильно сформувати ваше замовлення, зв'язатися з Вами та відправити його Вам (щоб уникнути небажаних накладок, прохання надсилати тільки правдиві дані).
  • Після отримання Вашого замовлення наш менеджер відразу ж зв'яжеться з Вами по телефону, щоб підтвердити Ваше замовлення та уточнити найбільш зручний для Вас спосіб оплати та доставки замовлення, наявність необхідної кількості потрібного Вам товару на складі.
Подання заявки менеджеру по телефону, Skype, ICQ, E-Mail, вказаному в контактах
  • Після вибору товару, що Вас цікавить, Ви безпосередньо зв'язуєтеся з нашим менеджером. При цьому Ви повинні повідомити йому товар, що його цікавить, його кількість, узгодити спосіб оплати та доставки, а також її терміновість.
  • Після уточнення наявності необхідної Вам кількості товару на складі Ваше замовлення буде остаточно оформлено.
ПРОЦЕДУРА ВИСТАВЛЕННЯ РАХУНКУ-ФАКТУРИ ТА ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
Якщо ви вибрали БЕЗГОТІВНИЙ РОЗРАХУНОК
  • Менеджер формує рахунок-фактуру та надсилає вам факсом, електронною поштою. Також менеджер може за допомогою СМС-повідомлення надіслати Вам кінцеву суму та наші реквізити для проведення оплати обраним Вами способом. Рахунок-фактура вважається дійсно протягом 3-х днів з моменту виставлення замовнику. Якщо Ви за будь-яких причин затрималися з оплатою цього рахунку, обов'язково зв'яжіться з нами для повторного резервування товару та коригування його вартості з урахуванням зміни валютних курсів. Рахунок фактура виставляється без вартості доставки.
  • Після отримання від нас інформації, необхідної для оплати, Вам необхідно оплатити Ваше замовлення найбільш зручним для вас способом безготівкового розрахунку. (Див. розділ Доставка та Оплата).
  • Після надходження від Вас коштів ми відразу ж відправляємо Ваше замовлення обумовленим раніше способом та повідомляємо Вам дату прибуття товару та адресу його отримання, а також номер декларації (якщо доставка здійснюється кур'єрськими службами)
Якщо ви обрали ГОТОВИЙ РОЗРАХУНОК
  • Після оформлення замовлення менеджер формує рахунок-фактуру та надсилає вам факсом, електронною поштою. Рахунок-фактура вважається дійсно протягом 3-х днів з моменту виставлення замовнику. Якщо Ви за будь-яких причин затрималися з оплатою цього рахунку, обов'язково зв'яжіться з нами для повторного резервування товару та коригування його вартості з урахуванням зміни валютних курсів. Рахунок фактура виставляється без вартості доставки.
  • Магазин мережного обладнання LanMarket відправляє вам товар службою "Нова Пошта" або "УкрПошта" і повідомляє Вам дату прибуття товару та адресу його отримання, а також номер декларації.
  • при отриманні товару Вами провадиться оплата у відділенні кур'єрської служби
Примітка

При отриманні товару Вам необхідно мати при собі паспорт, ПІБ власника якого відповідає ПІБ, зазначеному в декларації.

Якщо у Вас виникли труднощі з оформленням замовлення, Ви можете поставити свої запитання нашому менеджеру за телефоном або електронною поштою, які вказані в контактах.


Авторизуйтеся, щоб додати відгук

x