Умови гарантійних зобов'язань та сервісного обслуговування
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  • умови гарантійних зобов'язань та сервісного обслуговування в магазині Lanmarket регулюються Законом "Про захист прав споживачів";
  • гарантійні зобов'язання на продані товари передбачає безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну або заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту;
  • кожний товар проходить перевірку на працездатність та якість виготовлення на заводі виробника. Відповідальність за якість товару несе фірма-виробник;
  • гарантія підтверджує право покупця на виконання безкоштовного ремонту виробу в авторизованому сервісному центрі фірми-виробника;
  • рішення про прийняття товару на гарантійний ремонт приймається виключно в сервісному центрі виробника;
  • підтвердженням гарантійних зобов'язань є заповнений гарантійний лист магазину LanMarket. або гарантійний талон виробника, в якому обов'язково зазначено: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу;
  • оплата товару будь-яким із доступних способів означає беззастережну згоду з умовами гарантійного обслуговування;
  • магазин LanMarket не бере на себе зобов'язань щодо заміни гарантійного товару на аналогічний на час ремонту або діагностики, за винятком окремих випадків, які обумовлюються в окремому порядку з представниками магазину;
  • право на гарантійне обслуговування має лише безпосередній покупець товару. Наступний перепродаж не означає автоматичного перенесення або пролонгування прав на гарантійне обслуговування третій особі.
НА ЯКІ ТОВАРИ ПОШИРЮЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ ТА ЇЇ ТЕРМІНИ

На всі товари, представлені в магазині мережевого обладнання LanMarket (крім витратних товарів, деяких антен та приладів живлення) надається гарантія від виробника. Термін гарантії встановлюється фірмою-виробником та вказується у гарантійному талоні. Залежно від специфіки товару, його особливостей та гарантійної політики виробника термін гарантійного обслуговування становить від 3-х до 24-х місяців.

Умови обміну та повернення товарів

Якщо товар Вам не підійшов, Ви можете обміняти або повернути його протягом перших 14 днів після покупки відповідно до Закону України "Про захист споживачів". Обміну та поверненню підлягає тільки товар належної якості:

  • який не був у вжитку;
  • в оригінальній, неушкодженій упаковці;
  • у повній комплектації;
  • за відсутності слідів використання: подряпин, тріщин, вм'ятин, механічних пошкоджень, з неушкодженими заводськими пломбами.
Порядок та умови прийому товару на гарантійне обслуговування

У разі некоректної роботи обладнання або його виходу з ладу не з Вашої вини, Ви можете надіслати товар (у повній комплектації та з описом проблем, що виникли під час експлуатації пристрою) до нашого магазину для подальшого гарантійного обслуговування.

Після отримання Вашого товару, фахівці нашого сервісного центру проводять попередню експертизу та оформлюють висновок експертизи:

  • Обладнання вийшло з ладу з вини виробника – виріб вирушає до сервісного центру виробника на гарантійний ремонт. Діагностика та ремонт у сервісному центрі виробника можуть зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, залежно від розташування сервісного центру виробника та особливостей товару. Після ремонту або заміни обладнання буде повернуто покупцеві;
  • Описані проблеми не виявлені, пристрій працює коректно – товар відправляється назад до покупця;
  • Описані проблеми підтвердилися, але вони виникають внаслідок неправильної експлуатації пристрою, використання для вирішення завдань не призначених для цього класу пристроїв, неправильної роботи системи в якій працює пристрій – товар відправляється назад до покупця;
  • Магазин LanMarket не є продавцем цього пристрою, товар не підлягає гарантійному обслуговуванню в нашому магазині – товар відправляється назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт (варіанти платного ремонту можна уточнити у нашого менеджера) ;
  • Товар вийшов з ладу з вини покупця через неправильну експлуатацію (перелік дефектів, що вказують на неправильну експлуатацію наведено нижче) – товар відправляється назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт;
  • Для цього товару не передбачено гарантійне обслуговування або термін гарантійного обслуговування закінчився – товар відправляється назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт;
  • Обладнання вийшло з ладу НЕ з вини виробника (наприклад згоріло після грози) – товар відправляється назад до покупця або за його згодою вирушає на платний ремонт.
Товар приймається на гарантійне обслуговування під час виконання таких умов:
  • Товар має повну комплектацію (включаючи інструкції, диски з програмним забезпеченням, аксесуари тощо), з правильно заповненим гарантійним листом або гарантійним талоном виробника із зазначенням покупця, найменування пристрою, серійного номера виробу та дати продажу. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним серійному номеру та моделі у гарантійному аркуші (талоні) та на упаковці товару (якщо передбачено). Якщо гарантійний лист (талон) відсутній або не заповнений, виріб вважається гарантійним, якщо в базі даних нашого магазину є серійний номер пристрою та документ реалізації, що підтверджує продаж цього пристрою на Ваше ім'я;
  • Товар повинен мати оригінальну упаковку (якщо передбачено), яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру (у деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування). Товари без оригінального пакування (за винятком деяких товарів, що поставляються без пакування), заміні на нові не підлягають;
  • Збережено всі заводські пломби, написи, наклейки та маркування та відсутність сторонніх написів та наклейок;
  • Відсутність слідів розтину товару, самостійного ремонту чи ремонту у неспеціалізованому сервісному центрі, сколів, тріщин та інших механічних пошкоджень пристрою;
  • Відсутність слідів електричного пробою, ушкодження вхідних ланцюгів, з'єднувальних проводів, задимлення або інших порушень правил експлуатації.
  • До товару має додаватися докладний опис дефектів із зазначенням ситуації, у якій проявляється кожен дефект і наслідки викликані цими дефектами (перевірятимуться лише ті дефекти, які покупець вказав).
Відсутність повної комплектації товару

За відсутності повної комплектації товару (наприклад, кабелю, диска з ПЗ, пристроїв живлення, оригінальної упаковки) він не підлягає гарантійному обслуговуванню (ремонту або заміні). У разі можливий лише варіант платного ремонту товару крім окремих випадків, які узгоджуються із співробітником сервісного сервісу нашої компанії.

Строки та порядок проведення гарантійного ремонту

Гарантійний ремонт товару проводиться біля фірми-виробника чи авторизованому сервісному центрі виробника. Рішення про прийняття на гарантійне обслуговування приймається представником сервісного центру виробника при попередньому огляді товару в строк до 7 днів, якщо сервісний центр виробника знаходиться на території України та до 3-х тижнів, якщо сервісний центр виробника знаходиться за межами території України. Гарантійний ремонт товару може зайняти від 2 тижнів до 3 місяців, залежно від розташування виробника та особливостей товару.

Якщо в період гарантійного ремонту не вдалося усунути несправності виробу, покупцеві буде надано заміну пристрою. У випадку, якщо даної моделі товару тимчасово немає на складі магазину LanMarket або він був знятий з виробництва, покупець може отримати назад гроші або замінити несправний пристрій на новий пристрій іншого типу, якщо він готовий оплатити різницю в їхній вартості (якщо несправний пристрій дешевший за новий) за ціною пристроїв на день заміни. У разі гарантійної заміни виробу на новий – гарантія триває з моменту продажу першого.

Гарантійне обслуговування не здійснюється:
  • При пошкодженні заводських пломб;
  • При закінченні терміну гарантійного обслуговування товару;
  • За наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • При порушенні правил експлуатації;
  • При несанкціонованому розтині, ремонті або зміні внутрішніх компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • При видаленні, зміні або неможливості встановити MAC адресу пристрою;
  • При неправильному заповненні або втраті гарантійного талона;
  • За наявності виправлень у гарантійному талоні, порушень або слідів переклеювання гарантійних наклейок, невідповідність серійних номерів товару номерам, зазначеним у гарантійному талоні та на упаковці;
  • При виході з ладу пристрою внаслідок впливу навколишнього середовища.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
  • Випадкові пошкодження (пошкоджені клієнтом або третьою особою);
  • Ушкодження внаслідок впливу природних явищ (стихійних лих);
  • Ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • Ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Ремонт товарів після закінчення терміну гарантійного обслуговування

Компанія LanMarket надає можливість післягарантійного ремонту товарів. Цей вид ремонту є платним. З питань даного виду ремонту звертайтесь до наших менеджерів.

Якщо у Вас виникли питання щодо сервісного обслуговування або повернення та обміну товару, Ви завжди можете проконсультуватися з нами
Бойко Анатолій Іванович
менеджер з роздрібного та оптового продажу
+38(066)731-31-30 (МТС)
583-751-561
Lanatoliy_

Авторизуйтеся, щоб додати відгук

x