Технологія VoIP: принципи передачі голосу через Інтернет

27.10.2017
Поділитись у:
*/?>

Зміст:

  1. Як саме використовується VoIP
  2. VoIP: комутація каналів
  3. VoIP: комутація пакетів
  4. Переваги використання VoIP
  5. Недоліки використання VoIP
  6. VoIP: програмні комутатори та протоколи
  7. Моніторинг VoIP-дзвінків
  8. Wi-Fi телефони VoIP
  9. Висновок

Якщо ви ніколи не чули про VoIP, будьте готові змінити свою думку про міжміські телефонні дзвінки. Voice over Internet Protocol - це метод для прийому аналогових аудіо сигналів, подібно до того, що ви чуєте під час розмови по телефону, і перетворення їх у цифрові, які передаються через Інтернет.

Чим це корисно? VoIP перетворює звичайне інтернет-з'єднання на спосіб розміщення безкоштовних телефонних дзвінків. В результаті, завдяки використанню деякого безкоштовного програмного забезпечення VoIP, яке доступне для телефонних дзвінків в Інтернеті, ви повністю позбавляєтеся витрат на дзвінки через телефонну мережу.

VoIP – це революційна технологія, яка може повністю переробити телефонні системи у світі. Постачальники обладнання VoIP, такі як GrandStream , вже давно існують і постійно зростають. Великі оператори вже створюють тарифні плани на ринках по всій території США, Європи, Азії та FCC серйозно розглядає потенційні наслідки обслуговування VoIP.

У цій статті ми розглянемо принципи VoIP, додатки та потенціал цих нових технологій, які колись можуть повністю замінити традиційну телефонну систему.

В даний час існує три різні особливості VoIP-сервісу:

  • ATA (аналоговий телефонний адаптер) або шлюз – це найпростіший і найпоширеніший спосіб. ATA дозволяє підключати стандартний телефон до комп'ютера або інтернет-з'єднання для використання з VoIP. Адаптер є аналого-цифровим перетворювачем. Він приймає аналоговий сигнал від вашого традиційного телефону і перетворює його на цифрові дані для передачі через Інтернет. Більшість провайдерів пов'язують АТА із своїм сервісом. Тому для підключення ви просто дістаєте адаптер із коробки, підключаєте кабель від телефону, який зазвичай входить комплект, і ви готові здійснювати VoIP-дзвінки. Деякі телефонні адаптери можуть мати додаткове програмне забезпечення, яке завантажується на комп'ютер для його налаштування.

ht801-top.png


  • IP-телефони – це спеціалізовані телефони, які використовують технології передачі голосу по IP для розміщення та передачі телефонних дзвінків через Інтернет. На вигляд вони такі самі, як і звичайні телефони: мають телефонну трубку та кнопки. Але замість стандартних телефонних роз'ємів RJ-11 IP-телефони мають RJ-45. IP-телефони підключаються безпосередньо до вашого маршрутизатора і мають все необхідне обладнання та програмне забезпечення для роботи з IP-дзвінком. WiFi-телефони дозволяють абонентам VoIP здійснювати дзвінки з будь-якої точки, де доступний Wi-Fi.

a5892b999a.jpg

  • Комп'ютер-комп'ютер - це, безумовно, найпростіший спосіб використання VoIP. Вам навіть не потрібно платити за міжміські дзвінки. Існує кілька компаній, які пропонують безкоштовне або дуже дешеве програмне забезпечення, яке можна використовувати для VoIP цього типу. Вам знадобиться тільки VoIP і комп'ютер з мікрофоном, динаміками, звуковою картою та підключенням до Інтернету. За винятком звичайного щомісячного внеску ISP, зазвичай немає плати за виклики комп'ютер-комп'ютер, незалежно від відстані.
  • АТС-системи уніфікують комунікації у різних місцях підприємства, підтримують IP-телефони, аналогові пристрої та різні інтерфейси з'єднувальних ліній. АТС управляють IP-телефонами та аналоговими лініями, а також сполучними лініями PSTN, E1 та ITSP.

Якщо ви зацікавлені спробувати VoIP, ви повинні ознайомитися з деяким безкоштовним програмним забезпеченням VoIP, доступним в Інтернеті. Ви зможете завантажити та налаштувати його приблизно за три-п'ять хвилин.

Як саме використовується VoIP

Телефонні компанії використовують VoIP для оптимізації своїх мереж. Шляхом маршрутизації тисяч телефонних дзвінків через комутатор в IP-шлюз вони можуть серйозно зменшити пропускну здатність, яка використовується для довгого шляху. Після отримання виклику з іншого боку, він розпаковується, повторно збирається та перенаправляється на комутатор локальної мережі. Навіть якщо це займе деякий час, ви можете бути впевнені, що зрештою всі існуючі мережі з комутацією каналів будуть замінені технологією пакетної комутації. IP-телефонія має сенс, як з погляду економіки, і з погляду інфраструктури. Дедалі більше компаній встановлюють проектні рішення VoIP, і технологія продовжуватиме зростати. Мабуть, найбільша привабливість VoIP для домашніх користувачів, які перемикаються – це ціна та гнучкість.

За допомогою VoIP можна здійснювати дзвінки з будь-якого місця, де є широкосмугове підключення. Оскільки IP-телефони або ATA транслюють свою інформацію через Інтернет, вони можуть керуватись провайдером скрізь, де є з'єднання. Таким чином, ділові мандрівники можуть взяти з собою свої телефони або ATA у поїздки та завжди мати доступ до свого домашнього телефону.

Іншою альтернативою є софтфон (програмний телефон) – це клієнтське програмне забезпечення, яке завантажує службу VoIP на ваш робочий стіл або ноутбук. Якщо у вас є навушники та мікрофон, ви можете здійснювати дзвінки з вашого ноутбука у будь-якому місці світу, де є широкосмугове підключення.

Більшість VoIP-компаній пропонують функції, за які звичайні телефонні компанії стягують додаткову плату.

VoIP включає:

  • Caller ID
  • Очікування виклику
  • Переклад виклику
  • Повторний набір
  • Зворотній виклик
  • Тристоронній виклик

Існують також розширені опції фільтрації дзвінків, доступні від деяких операторів. Ці функції використовують інформацію ідентифікатора абонента, щоб ви могли вибрати спосіб поводження з певним номером. Ви можете:

  • Переадресувати дзвінок на певний номер
  • Надіслати дзвінок безпосередньо на голосову пошту
  • Дати абоненту сигнал зайнятості
  • Відтворити повідомлення «не в обслуговуванні»
  • Надіслати абонента, що викликає, на гарячу лінію відмови

З багатьма послугами VoIP ви також можете перевіряти голосову пошту через Інтернет або прикріплювати повідомлення до електронного листа, який надсилається на ваш комп'ютер.

Тепер, коли ми розглянули VoIP у загальному сенсі, давайте подивимося уважніше на компоненти, які змушують систему працювати. Щоб зрозуміти, як працює VoIP, і чому це краще, ніж традиційна телефонна система, необхідно зрозуміти, як працює звичайна телефонна система.

VoIP: комутація каналів

Існуючі телефонні системи керуються дуже надійним, але дещо неефективним методом для підключення викликів, які називають комутацією каналів. Комутація каналів – це дуже проста концепція, яка використовується у мережах телефонного зв'язку понад 100 років. Коли дзвінок здійснюється між двома сторонами, з'єднання підтримується під час дзвінка. Оскільки ви поєднуєте дві точки в обох напрямках, з'єднання називається схемою. Це є основою комутованої телефонної мережі загального користування (Public Switched Telephone Network (PSTN)).

PSTN-Public-Switched-Telephone-Network.png

Ось як працює звичайний телефонний дзвінок:

1. Ви піднімаєте слухавку та слухаєте гудок. Це дозволяє дізнатися, що ви маєте з'єднання з місцевим офісом телефонного зв'язку.

2. Ви набираєте номер учасника, з яким хочете поговорити.

3. Виклик надсилається через комутатор у місцевого оператора на бік, яку ви викликаєте.

4. З'єднання між телефоном та лінією іншої сторони здійснюється за допомогою кількох взаємопов'язаних перемикачів.

5. Телефон на іншому кінці дзвонить, і хтось відповідає на дзвінок.

6. З'єднання відкриває ланцюг.

7. Ви говорите протягом деякого часу, а потім вішаєте слухавку.

8. Коли ви повісите трубку, ланцюг закривається, звільняючи лінію і всі лінії між ними.

Телефонні розмови по сьогоднішній традиційній телефонній мережі дещо ефективніші, і вони коштують набагато дешевше. Ваш голос оцифровується, і разом із тисячами інших може бути об'єднаний на одному оптоволоконному кабелі. Ці виклики передаються з фіксованою швидкістю 64 Кбіт/с у кожному напрямку, за загальної швидкості передачі 128 Кбіт/с. Оскільки в кілобайті є 8 кілобіт, це переводить на відкриту передачу по 16 КБ кожну секунду та 960 КБ кожну хвилину. У 10-хвилинній розмові загальна передача становить 9600 КБ, що приблизно дорівнює 10 мегабайтам. Якщо ви подивитеся на типову телефонну розмову, більшість цих переданих даних буде витрачено марно.

VoIP: комутація пакетів

Телефонна мережа з комутацією пакетів є альтернативою комутації каналів. Він працює таким чином: поки ви кажете, інша сторона слухає, а це означає, що в будь-який момент часу використовується лише половина з'єднання. Виходячи з цього, ми можемо припустити, що ми могли б скоротити файл удвічі, аж до 4,7 МБ, підвищення ефективності. Крім того, значна частина часу в більшості розмов - мертве повітря - протягом кількох секунд жодна зі сторін не розмовляє. Якби ми могли видалити ці тихі інтервали, файл буде ще меншим.

Мережі передачі не використовують комутацію каналів. Ваше інтернет-з'єднання було б набагато повільніше, якби воно підтримувало постійне з'єднання з веб-сторінкою, яку ви переглядали в будь-який момент часу. Натомість мережі передачі просто відправляють і витягують дані за необхідності. І замість того, щоб маршрутизувати дані виділеною лінією, пакети даних проходять через хаотичну мережу по тисячах можливих шляхів. Це називається комутацією пакетів.

slide-4.jpg

У той час як комутація каналів зберігає з'єднання відкритим і постійним, пакетна комутація відкриває коротке з'єднання - досить довго, щоб відправити невеликий фрагмент даних, який називається пакетом, з однієї системи в іншу. Він працює наступним чином:

  • Комп'ютер відкидає дані на невеликі пакети, причому адреса кожного з них вказує мережним пристроям, куди їх відправляти.

  • Усередині кожного пакета є корисне навантаження. Корисне навантаження – це частина електронної пошти, музичний файл або будь-який інший тип файлу, який передається всередині пакета.

  • Комп'ютер відправляє пакет найближчому маршрутизатору і забуває про це. Найближчий маршрутизатор надсилає пакет іншому маршрутизатору, який знаходиться ближче до комп'ютера-отримувача. Цей маршрутизатор відправляє пакет іншому, ще ближчому маршрутизатору тощо.

  • Коли приймаючий комп'ютер остаточно отримує пакети, він використовує інструкції, що містяться в пакетах, для збору даних у вихідний стан.

Перемикання пакетів дуже ефективне. Воно дозволяє мережі маршрутизувати пакети найменш перевантаженим і найдешевшим лініям. Він також звільняє два комп'ютери, які взаємодіють один з одним, щоб вони могли приймати інформацію з інших комп'ютерів.

Переваги використання VoIP

Технологія VoIP використовує можливості комутації пакетів Інтернету для забезпечення телефонного обслуговування. VoIP має кілька переваг перед перемиканням каналів. Наприклад, комутація пакетів дозволяє кільком телефонним викликам займати простір, що займається лише одним у мережі з комутацією каналів. Використовуючи PSTN, ця 10-хвилинна телефонна розмова про яку ми говорили споживав 10 повних хвилин часу передачі за ціною 128 Кбіт/с. З VoIP цей же виклик міг займати всього 3,5 хвилини часу передачі за ціною 64 Кбіт/с, залишивши ще 64 Кбіт/с вільними ці 3,5 хвилини і плюс додаткові 128 Кбіт/с протягом 6,5 хвилин, що залишилися. На основі цієї простої оцінки ще три або чотири виклики можуть легко вписатися в простір, який використовується одним викликом у звичайній системі. І цей приклад навіть не впливає на використання стиснення даних, що ще більше зменшує розмір кожного дзвінка.

Припустимо, що ви та ваш друг обидва обслуговуєтеся через VoIP-провайдера. У вас обох є аналогові телефони, підключені до ATA , що надається сервісом. Давайте ще раз розглянемо типовий телефонний дзвінок, але цього разу за допомогою VoIP через мережу з комутацією пакетів:

1. Ви піднімаєте приймач, який надсилає сигнал ATA.

2. ATA приймає сигнал та відправляє тональний сигнал відповіді станції. Це дозволяє дізнатися, що у вас є підключення до Інтернету.

3. Ви набираєте номер телефону, з яким хочете поговорити. Аналоговий телефонний адаптер перетворює тони на цифрові дані та тимчасово їх збереже.

4. Дані телефонних номерів надсилаються у формі запиту на процесор викликів вашої VoIP-компанії. Процесор виклику перевіряє його, щоб переконатися, що він у допустимому форматі.

5. Обробник дзвінків визначає, кому можна зіставити номер телефону. При порівнянні номер телефону перетворюється на IP-адресу. Програмний комутатор з'єднує два пристрої з обох кінців дзвінка. З іншого боку, сигнал відправляється в ATA вашого друга, щоб зв'язаний телефон дзвонив.

6. Як тільки ваш друг бере слухавку, сеанс встановлюється між вашим комп'ютером та комп'ютером вашого друга. Це означає, що кожній системі відомо, що пакети даних надходитимуть з іншої системи. Всередині звичайна інфраструктура Інтернету обробляє виклик, якби це була електронна пошта або веб-сторінка. Кожна система повинна використовувати той самий протокол для зв'язку. В рамках сеансу системи реалізують два канали, по одному для кожного напряму.

7. Ви кажете якийсь час. Під час розмови ваша система та система вашого друга передають пакети туди та назад, коли є дані для відправки. ATA на кожному кінці транслюють ці пакети в міру їхнього прийому і перетворять їх на аналоговий аудіосигнал, який ви чуєте. Ваш ATA також тримає ланцюг відкритим між собою та вашим аналоговим телефоном, поки він пересилає пакети на та з IP-хоста на іншому кінці.

8. Ви закінчите розмову та повісили трубку.

9. Коли ви повісите слухавку, ланцюг закривається між телефоном і ATA.

10. ATA посилає сигнал на м'який комутатор, що з'єднує дзвінок, завершуючи сеанс.

Ймовірно, однією з переконливих переваг пакетної комутації є те, що мережі передачі даних вже розуміють технологію. Переходячи до цієї технології, телефонні мережі відразу отримують можливість повідомляти, як це роблять комп'ютери.

Недоліки використання VoIP

Поточна комутована телефонна мережа загального користування є надійною та досить куленепробивною системою для доставки телефонних дзвінків. Телефони просто працюють, і всі ми залежимо від цього. З іншого боку, комп'ютери, електронна пошта та інші пов'язані з ними пристрої, як і раніше, виглядають нерівними. Подивимося правді у вічі – мало хто справді панікує, коли їхня електронна пошта падає на 30 хвилин. Іноді це очікується. З іншого боку, півгодини без тонального набору номера можуть легко відправити людей в паніку. Так що PSTN може відчувати брак ефективності, це більш ніж компенсує надійність. Але мережа, яка становить Інтернет, набагато складніша і, отже, функціонує зі значно більшою похибкою. Відповідно одним з основних недоліків VoIP є надійність.

  • Насамперед, VoIP залежить від потужності мережі. Ваш поточний телефон працює на фантомному харчуванні, яке надається по лінії від центрального офісу. Навіть якщо ваша потужність гасне, ваш телефон все ще працює. За допомогою VoIP немає живлення, немає телефону. Для VoIP необхідно створити стабільне джерело живлення.

  • Інший розгляд полягає в тому, що багато інших систем у вашому будинку можуть бути інтегровані в телефонну лінію. Цифрові відеомагнітофони, цифрові абонентські телевізійні послуги та системи домашньої безпеки використовують стандартну телефонну лінію для виконання своїх завдань. В даний час немає способу інтегрувати ці продукти з VoIP.

  • Надзвичайні дзвінки також стають проблемою VoIP. Як зазначалося раніше, VoIP використовує IP-адресні телефонні номери, а не номери телефонів NANP. Неможливо зв'язати географічне розташування з IP-адресою. Тому, якщо абонент не може повідомити оператора, де він знаходиться, тоді немає способу дізнатися, який центр обробки викликів направить екстрений виклик і який EMS повинен відповісти. Щоб виправити це, можливо, географічна інформація може бути інтегрована в пакети.

  • Оскільки VoIP використовує інтернет-з'єднання, він сприйнятливий до всього, що зазвичай пов'язане з домашніми широкосмуговими послугами. Всі ці фактори впливають на якість зв'язку: латентність, тремтіння та втрату пакетів. Телефонні розмови можуть бути спотворені або втрачені через помилки передачі. Певна стабільність передачі даних в Інтернеті повинна бути гарантована до того, як VoIP дійсно зможе замінити традиційні телефони.

  • VoIP вразливий для вірусів та зломів, хоча це дуже рідко, і розробники VoIP працюють над VoIP-шифруванням, щоб протистояти цьому.

Ще одна проблема, пов'язана з VoIP, полягає в тому, що телефонна система залежить від окремих ПК з різними характеристиками та потужністю. На дзвінок може вплинути пошкодження процесора. Припустимо, що ви розмовляєте на своєму програмному телефоні, і ви вирішили відкрити програму, яка знищує ваш процесор. Втрата якості одразу стане очевидною. У найгіршому випадку ваша система може зазнати краху в середині важливого виклику. У VoIP всі телефонні дзвінки залежить від звичайних проблем із комп'ютером.

Однією з перешкод, які були подолані деякий час тому, було перетворення аналогового аудіосигналу, який телефон отримує в пакети даних. Як аналоговий звук перетворюється на пакети передачі VoIP? Відповідь – це кодеки.

VoIP: програмні комутатори та протоколи

Програмний комутатор містить базу даних користувачів та телефонних номерів. Якщо у нього немає необхідної інформації, він передає запит вниз за течією іншим програмним комутаторам доти, доки знайде той, який може відповісти на запит. Як тільки він знаходить користувача, він знаходить поточну IP-адресу пристрою, пов'язаного з цим користувачем, у подібній серії запитів. Він надсилає всю відповідну інформацію на софтфон або IP-телефон , дозволяючи обмін даними між двома кінцевими точками.

Софт комутатори працюють у тандемі з мережевими пристроями, щоб зробити VoIP можливим. Щоб усі ці пристрої працювали разом, вони повинні спілкуватись однаково. Це повідомлення є одним з найважливіших аспектів, які потрібно буде уточнити для VoIP.

Протоколи

На кожному кінці VoIP-дзвінка ми можемо використовувати будь-яку комбінацію аналогового або IP-телефону, що діє як інтерфейс користувача, ATA або клієнтське програмне забезпечення, що працює з кодеком для обробки цифро-аналогового перетворення, і програмні комутатори, що відображають виклики. Як поєднати всі ці абсолютно різні апаратні та програмні засоби для ефективного спілкування? Відповідь – це протоколи.

В даний час для VoIP використовується кілька протоколів. Ці протоколи визначають способи з'єднання пристроїв, таких як кодеки, один з одним та з мережею з використанням VoIP. Вони також включають специфікації для аудіокодеків. Найбільш широко використовуваний протокол – H.323, стандарт, створений Міжнародним союзом електрозв'язку (МСЕ). H.323 - це всеосяжний і дуже складний протокол, спочатку розроблений для відеоконференцій. Він надає специфікації для інтерактивних відеоконференцій у режимі реального часу, обміну даними та аудіо-додатками, таких як VoIP. Проблема з H.323 полягає в тому, що він спеціально не призначений для VoIP.

Альтернатива H.323 виникла розробки протоколу ініціювання сеансу (SIP). SIP - це більш оптимізований протокол, розроблений спеціально для програм VoIP. Менше та ефективніше, ніж H.323, SIP використовує існуючі протоколи для обробки певних частин процесу. Протокол управління шлюзом мультимедіа (MGCP) є третім широко використовуваним протоколом VoIP, який фокусується на керуванні кінцевою точкою. MGCP орієнтований на такі функції, як очікування дзвінка.

Одна з проблем, з якими стикається VoIP у всьому світі, полягає в тому, що ці три протоколи не завжди сумісні. VoIP-дзвінки між кількома мережами можуть перехоплюватися, якщо вони потрапляють у конфліктуючі протоколи.

Моніторинг VoIP-дзвінків

VoIP має свої відмінні переваги та недоліки. Найбільша перевага VoIP – це ціна, і найбільшим недоліком є якість дзвінків. Для підприємств, які розгортають VoIP-телефонні мережі , особливо ті, хто працює із завантаженими кол-центрами, проблеми з якістю викликів є неминучими та неприйнятними. Щоб проаналізувати та усунути проблеми з якістю зв'язку, більшість із цих компаній використовують технологію, яка називається моніторингом VoIP-дзвінків.

Моніторинг VoIP-дзвінків, також відомий як контроль якості, використовує апаратні та програмні рішення для тестування, аналізу та оцінки загальної якості викликів, що здійснюються по телефонній мережі VoIP. Моніторинг дзвінків є ключовим компонентом плану забезпечення якості обслуговування.

Обладнання та програмне забезпечення для моніторингу викликів використовують різні математичні алгоритми для вимірювання якості VoIP-дзвінка та створення оцінки. Найзагальніший бал називається середньою оцінкою (MOS). MOS вимірюється в масштабі від одного до п'яти, хоча 4.4 є технічно найвищим показником мережі VoIP. MOS 3.5 або вище вважається хорошим викликом.

Щоб оцінити MOS, апаратні засоби та програмне забезпечення для моніторингу викликів аналізують кілька різних параметрів якості виклику, найбільш поширеними з яких є:

  • Період очікування – це тимчасова затримка між двома кінцями телефонної розмови VoIP. Її можна виміряти як в один бік, так і в обидва кінці. Затримка в обох кінцях сприяє «ефекту розмови», що виникає під час поганих викликів VoIP, коли люди в кінцевому підсумку не спілкуються один з одним, тому що думають, що інша людина перестала говорити. Затримка в обидва кінці понад 300 мілісекунд вважається поганою.

  • Тремтіння (джиттер) - це латентність, викликана появою пакетів або неправильним порядком. Більшість мереж VoIP намагаються позбавитися джиттера за допомогою чогось, званого буфером тремтіння, який збирає пакети в невеликих групах, поміщає їх у правильному порядку і доставляє їх кінцевому користувачеві все відразу. VoIP-абоненти помітять тремтіння 50 мс або більше.

  • Пакетна втрата. Частиною проблеми з буфером тремтіння є те, що іноді він перевантажується, а пакети, що запізнилися, «відкидаються» або губляться. Іноді пакети губляться під час розмови, а іноді цілі пропозиції будуть випадати. Втрата пакетів вимірюється як відсоток від втрачених пакетів до прийнятих пакетів.

Існує два різні типи моніторингу викликів: активний та пасивний. Активний (або суб'єктивний) моніторинг викликів відбувається перед тим, як компанія розгортає свою мережу VoIP. Активний моніторинг часто здійснюється виробниками обладнання та мережевими фахівцями, які використовують VoIP-мережу компанії виключно для цілей тестування. Активне тестування не може статися після розгортання мережі VoIP, і працівники вже використовують цю систему.

Моніторинг пасивного виклику аналізує VoIP-дзвінки в режимі реального часу, доки їх роблять фактичні користувачі. Моніторинг пасивних викликів може виявляти проблеми мережного трафіку, перевантаження буфера та інші збої, які адміністратори можуть виправляти під час простою мережі.

Іншим методом моніторингу дзвінків є запис телефонних дзвінків VoIP для подальшого аналізу. Однак цей тип аналізу обмежений тим, що можна почути під час розмови, а не тим, що відбувається у реальній мережі. Цей тип моніторингу зазвичай здійснюється людьми, а чи не комп'ютерами, і називається забезпеченням якості.

Wi-Fi телефони VoIP

Дворежимні IP-телефони підтримують як звичайне дротове з'єднання або стільникову радіостанцію, так і Wi-Fi (802.11 b/g). Wi-Fi дозволяє стільниковому телефону підключатися до бездротової мережі Інтернет через бездротовий маршрутизатор. Якщо у вас є бездротовий інтернет-маршрутизатор у вашому будинку, ви можете використовувати свій телефон для здійснення VoIP-дзвінків.

Ось як це працює:

1. Коли телефон знаходиться в бездротовій мережі Інтернет, телефон автоматично розпізнає та підключається до мережі.

2. Будь-які дзвінки, які ви ініціюєте у бездротовій мережі, маршрутизуються через Інтернет у вигляді VoIP-дзвінків.

3. Якщо телефон перебуває поза зоною дії бездротового інтернет-сигналу, він автоматично перемикається на звичайну стільникову мережу, і дзвінки оплачуються як завжди.

4. Дворежимні телефони можуть безперешкодно відключатися від Wi-Fi до стільникового (і навпаки) всередині виклику при вході та виході з мереж Wi-Fi.

Подібні до дворежимних стільникових телефонів і Wi-Fi-телефони , але не є технічно стільниковими телефонами, тому що у них є тільки Wi-Fi-радіо і немає стільникового радіозв'язку. Телефони Wi-Fi можуть дзвонити лише при підключенні до бездротової мережі Інтернет. Це означає, що всі дзвінки Wi-Fi є VoIP-дзвінками.

Wi-Fi-телефони корисні у великих компаніях та офісах з власними бездротовими мережами. І може виявитися наступною великою річчю, з ринком, що розширюється для муніципального Wi-Fi. Уявіть, що все ваше місто було охоплено високошвидкісною бездротовою мережею. Це означає дешеві VoIP-дзвінки, куди ви пішли.

Наприклад, в Англії компанія під назвою Hutchinson 3G вже співпрацює з популярним VoIP-сервісом Skype, щоб представити Skypephone. Skypephone дозволяє користувачам робити безкоштовні стільникові дзвінки іншим користувачам Skype. Телефон також може здійснювати звичайні стільникові дзвінки для користувачів, які не є користувачами Skype, за звичайні збори.

На закінчення

VoIP - це значне поліпшення порівняно з існуючою телефонною системою ефективності, вартості та гнучкості. Як і будь-яка нова технологія, VoIP має деякі проблеми для подолання, але ясно, що розробники продовжуватимуть удосконалювати цю технологію, поки вона в кінцевому підсумку не замінить поточну телефонну систему.

Технологія Voice over Internet Protocol (VoIP) може підвищити загальну продуктивність організації, дозволяючи своїм співробітникам виконувати багатозадачність без перерв. Вона також дозволяє організації виділяти кошти, зазвичай витрачені на традиційні телефонні рахунки, інші аспекти бізнесу. VoIP дає можливість користувачам прикладати документи, проводити віртуальні зустрічі та обмінюватися даними за допомогою відеоконференцій. На даний момент виробники інтенсивно працюють над усуненням основної проблеми VoIP – покращення чіткості голосу, щоб зробити її невідмінною від традиційної телефонії. Раніше версії VoIP здійснювали спотворені телефонні дзвінки, відставання у передачі та відкидані дзвінки, але зміни в технології VoIP зробило її більш привабливою для бізнесу та корпорацій, враховуючи, що йде постійна робота над попередніми помилками.

Багато країн досі не впевнені у тому, як регулювати VoIP - чи слід розглядати його на рівні PSTN чи він більш схожий на Інтернет? Національним і навіть міжнародним органам незабаром доведеться вирішувати, як боротися з майбутнім VoIP індустрії. Додаткові проблеми для підприємств та споживачів включають конфіденційність та безпеку. Однак ці області туманніші, і мало хто знає про правильні питання, які потрібно поставити, не кажучи вже про пошук відповідей. У швидкозростаючих галузях, таких як VoIP, єдина впевненість у тому, що на горизонті завжди буде щось нове.

logo
Технологія VoIP: принципи передачі голосу через Інтернет
Відгуки покупців
Рейтинг покупців
0 / 5
На основі N оцінок покупців
0%
0%
0%
0%
0%
Відгук
Відмінно
Заголовок*
Достоїнства
Недоліки
Коментар*
Як вас звати

Повернення до списку


Авторизуйтеся, щоб додати відгук

x