в одному магазині
UniFi Protect G4 PTZ - це високопродуктивна камера з панорамуванням, нахилом та зумом з потоковим відео 4K, 24 кадри в секунду, 22-кратним оптичним зумом та адаптивним ІЧ-світлодіодом нічного бачення.
Камера заснована на чіпі Ambarella S5L66 з 1 GB ОЗП та 256 MB Flash пам'яті. Як сенсор тут Sony 4K (8 MP) 1/1.8" CMOS Sensor. Камера підтримує 22-кратний оптичний зум, кут огляду H: 3 - 64 °, V: 2 - 37 ° і має вбудоване світлодіодне ІЧ-підсвічування та ІЧ-фільтр.
UniFi Protect G4 PTZ використовує стиск відео H.264, що забезпечує якісну картинку на виході. До того ж максимальна роздільна здатність становить 4K2K (3840 x 2160). Живиться камера Ethernet через 802.3bt PoE++.
G4 PTZ – це чудова камера спостереження для торгових центрів, парковок, аеропортів, вокзалів та інших транспортних вузлів. Поєднання передових оптичних та відеотехнологій G4 PTZ із простотою використання UniFi Protect створює унікальне рішення для найскладніших середовищ. G4 PTZ поставляється з всепогодним корпусом IP66 та гнучкими варіантами живлення.
UniFi Protect потрібен для запуску цього продукту з повною функціональністю, тому ми рекомендуємо використовувати його з UniFi Dream Machine PRO або UniFi Protect Network Video Recorder.
Порти Gigabit Ethernet: | 1 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 3.8 kg |
Вологість під час роботи: | 0%~90% без конденсації |
Розміри: | 207 x 223.7 x 341.3 mm |
споживана потужність: | 42.9W |
Флеш пам `ять: | 256 MB |
Матеріал корпусу: | Метал та пластик |
Матеріал кріплення: | Метал |
Захист: | IP66 |
Сенсор: | Sony 4K (8 MP) 1/1.8" CMOS Sensor |
Лінза: | 22-кратний оптичний зум |
Кут огляду: | H: 3 to 64° V: 2 to 37° |
Нічний режим: | Вбудована світлодіодна ІЧ-підсвічування та ІЧ-фільтр |
Стиснення відео: | H.264 |
Розширення: | 4K2K (3840 x 2160) |
Максимальна частота кадрів: | 24 FPS |
Характеристики процесора: | Ambarella S5L66 |
Пам'ять: | 1 GB |
Метод живлення: | 802.3bt PoE++ |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук