в одному магазині
Уникайте простоїв в Інтернеті та втрати продуктивності, додавши UniFi LTE до своєї мережі. U-LTE - пристрій LTE категорії 4, який легко інтегрується з UniFi Dream Machine (UDM) або шлюзом безпеки UniFi (USG) для розгортання мережі WAN LTE.
UniFi LTE використовує мережу LTE для забезпечення резервного підключення до Інтернету у разі збою основного підключення до глобальної мережі.
UniFi LTE пропонує чудове покриття завдяки своїй внутрішній високопродуктивній антені. Якщо вам потрібне більше охоплення та продуктивність LTE, ви можете підключити додаткову антену з високим коефіцієнтом посилення до роз'єму RP-SMA. Зовнішня антена може бути встановлена поза приміщенням для оптимізації позиціонування.
UniFi LTE може розміщуватися будь-де, оскільки він може харчуватися через 802.3at PoE + від комутатора UniFi PoE. Не потрібно зберігати пристрій у серверній кімнаті або мережній шафі. Вторинний порт пропонує мостове з'єднання та пасивне PoE з'єднання - корисне для камер , точок доступу або іншого пристрою.
Для зручності моніторингу на 1,5-дюймовому екрані відображається інформація про стан, наприклад стан аварійного перемикання: готовий або активний. Він також дозволяє відстежувати використання LTE даних під час аварійного перемикання протягом поточного розрахункового періоду.
Підтримка MIMO: | MIMO 2x2 |
Порти Gigabit Ethernet: | 2 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 200 g |
Розміри: | 66 x 202.12 x 32.2 mm |
споживана потужність: | 8.5W |
Спеціальні можливості: | Підтримка LTE |
Інтерфейси: | WP7603 LTE Ethernet, Bluetooth |
Метод харчування: | 802.3at (Pairs 1, 2+; 3, 6-; Pairs 4, 5+; 7, 8-) |
Діапазон напруги: | 44 - 57VDC |
LCM: | 1.54" Display |
LTE: | Cat 4 |
LTE смуги: | B2/4/5/12 |
Антена: | (1) 2x2 |
Частота роботи: | 2400 - 2483.5 MHz |
Сертифікація: | FCC, IC, PTCRB, AT&T |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук