в одному магазині
Camera G4 Instant - Wi-Fi камера з технологією Plug-and-play з роздільною здатністю зображення 2K HD, ширококутним об'єктивом та двостороннім аудіозв'язком.
Камера заснована на двоядерному чіпі на базі Arm Cortex-A7 з 2 GB DDR3 ОЗП та 2GB Flash пам'яті. Пристрій працює з 5 MP CMOS матрицею, лінза має фіксовану фокусну відстань EFL 2,8 мм, f/1,6. Camera G4 Instant оснащена інфрачервоними світлодіодами та автоматичним відсічним ІЧ-фільтром, що забезпечує відмінне нічне відео для цілодобового спостереження високої якості.
Камера G4 Instant знімає чітке відео у форматі 2K HD за дводіапазонним Wi-Fi і оснащена вбудованим динаміком та мікрофоном для двосторонньої передачі звуку. G4 Instant також має ІЧ-світлодіоди для підвищення чіткості зображення в нічний час, а її атмосферостійкий корпус із захистом IPX5 підвищує час роботи на відкритому повітрі та захист від злому, що робить камеру ідеальною для встановлення у громадських місцях.
Розроблена для зручності та простоти використання, камера живиться від адаптера змінного струму, що додається, і може бути адаптована і налаштована за лічені хвилини за допомогою веб-додатку UniFi Protect або мобільного додатка.
Максимальна частота кадрів: | 30 fps |
Нічна зйомка: | ІЧ-підсвічування з механічним ік-фільтром |
Кут огляду: | H: 102.4°, V: 54.9°, D: 120.6° |
Матриця: | 5 MP CMOS Sensor |
Вага: | 125 g |
Вологість під час роботи: | 0%~90% без конденсації |
Розміри: | 81.6 x 50 x 47.2 mm |
Температура роботи: | -20~40 °C |
споживана потужність: | 6W |
Споживана напруга: | 5V, 2A USB адаптер питания |
Стандарти: | 802.11 ac (Wi-Fi 5) |
Мікрофон: | Вбудований |
Тип підсвічування: | Звичайна |
Частота роботи: | 2.4 GHz/5GHz (двохдіапазонний) |
Обсяг ОЗП: | 2 GB |
Флеш пам `ять: | 2 GB |
Захист від атмосферних впливів: | IPX5 |
Стиснення: | H.264/MJPEG |
Розширення: | 2688 x 1512 (16:9) |
Процесор: | Dual core Arm® Cortex®-A7 based chip |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук