VoIP

Поділитись у:
*/?>

VoIP, скорочення від Voice Over Internet Protocol, є цифрову телефонну службу, яка передає голос через Інтернет, а чи не по традиційним аналоговим телефонним лініям.

VoIP зручний, дешевий і має відмінні функції. Якщо ви платите за послуги стаціонарного телефонного зв'язку або за традиційні послуги PBX, слід розглянути можливість використання телефонних послуг VoIP, особливо якщо у вас є високошвидкісне підключення до Інтернету.

Телефонні послуги VoIP пройшли довгий шлях за дуже короткий час і стають все більш популярними як серед домашніх, так і бізнес-споживачів. Зниження витрат є головним пріоритетом для багатьох споживачів, особливо в сьогоднішньому глобальному економічному кліматі, і тарифний план VoIP-телефонії допоможе вам значно скоротити щомісячний рахунок за телефонний зв'язок.

Як працює VoIP?

Традиційний метод для домашніх та службових телефонних систем полягав у використанні так званого підходу з комутацією каналів, коли виділені лінії передають телефонний сигнал на комутатор, де він оцифровується.

У телефонних системах VoIP голосовий сигнал оцифровується на телефоні і надсилається у вигляді пакетних даних за допомогою Інтернет-протоколу. Це дозволяє набагато краще використовувати доступну мережу та забезпечує більшу гнучкість при одночасному зниженні витрат.

Для використання телефонної системи VoIP потрібні спеціальні телефони VoIP. По суті, вони перетворюють голосовий сигнал на цифровий або сигнал даних у формі пакетів даних, що передаються через систему мережі Інтернет так само, як дані для перегляду і т.д. буд.

VoIP (передача голосу по IP) - це передача голосу та мультимедійного контенту мережами даних Інтернет-протоколу (IP). VoIP забезпечується групою технологій та методологій, що використовуються для доставки голосового зв'язку через Інтернет, корпоративні локальні мережі чи глобальні мережі.


Цифрові технології лежать в основі телефонних систем VoIP і дозволяють використовувати їх як у бізнес-телефонних системах, так і невеликих установках. Концепція Voice over Interent Protocol, Voice over IP чи VoIP досить проста. Система VoIP в основному складається з ряду кінцевих пристроїв, якими можуть бути телефони VoIP , мобільні телефони, браузери з підтримкою VoIP на комп'ютерах тощо. д., а також IP-мережа, через яку передаються пакетні дані.

У системі VoIP телефон або комп'ютер, що виступають як кінцева точка, складаються з декількох блоків. Він включає вокодер (кодувальник / декодер голосу), який перетворює звук на аналоговий формат і назад у цифровий формат. Він також стискає закодований звук та у зворотному напрямку розпаковує відновлений звук. Дані, що згенеровані, поділяються на пакети необхідного формату мережевою картою, яка відправляє їх з відповідним протоколом у зовнішній світ. Сигналізація та керування викликами також застосовуються через цю карту, так що виклики можуть бути встановлені, скинуті та інші дії можуть бути здійснені.

IP-мережа приймає пакети та надає середовище, за яким вони можуть бути переадресовані, направляючи їх у кінцевий пункт призначення.

Обидва кінці зв'язку матимуть різні IP-адреси, і це дозволить правильно маршрутизувати пакети даних між двома телефонами.

Оскільки повні ланцюги не призначені для одного користувача, як у разі мереж з аналоговою комутацією каналів, у періоди, коли не потрібно надсилати дані, наприклад, у періоди мовчання у мові тощо. д., ємність може використовуватись іншими користувачами. Це суттєво впливає на ефективність системи та дозволяє досягти значної економії.

Традиційно термін VoIP ставився до систем, у яких IP використовувався для підключення приватних телефонних станцій, офісних АТС , але тепер цей термін використовується ширше та охоплює IP-телефонію.

Приклад мережі VoIP

4.png

Переваги та недоліки VoIP

Хоча VoIP має велике значення для бізнес-телефонної системи, він також може мати переваги для малих підприємств і навіть для домашніх програм. Однак ніколи не буває одного ідеального рішення і необхідно враховувати недоліки поряд з перевагами.

Переваги VoIP:

  • Єдина мережева система: для підприємств однією з основних переваг є економія коштів за рахунок необхідності встановлення лише однієї мережної системи для комп'ютерів/даних. Ділова телефонна система працює в комп'ютерній мережі, тому для її встановлення та обслуговування потрібна лише одна система.
  • Може працювати на існуючих комп'ютерах: хоча багато людей та компаній захочуть продовжити використання традиційних телефонних трубок, також можна повністю відмовитися від цього підходу та просто використовувати комп'ютери, якими користується більшість людей в офісі. Телефон можна запустити на комп'ютері, і його можна використовувати з гарнітурою або навушниками з підключеним мікрофоном. Знову ж таки, це може забезпечити економію витрат на обладнання та обслуговування.
  • Мобільність: з телефонною системою VoIP людям набагато легше стежити за їхніми номерами. Оскільки все працює за допомогою програмного забезпечення, телефони легко «переміщати». Якщо телефон працює на комп'ютері, простий вхід до свого облікового запису може дозволити системі правильно маршрутизувати дзвінки.
  • Підвищена ефективність: використання мережі з комутацією пакетів як VoIP збільшує використання доступної ємності порівняно з аналоговими лініями з комутацією каналів. Таке підвищення ефективності знижує витрати на переплату і дозволяє постачальнику послуг зв'язку пропонувати набагато економічніші послуги.
  • Вартість: Вартість може бути сильним чинником багатьох користувачів. Провайдери часто можуть давати експлуатаційні витрати, які набагато нижчі, ніж у традиційних аналогових систем, хоча іноді це відбувається через те, що старі системи мають більш старі структури ціноутворення. Однак після встановлення можна значно знизити загальні витрати, але перевірте доступні пропозиції, а також вартість обладнання та вартість з'єднання/дзвінків.

Недоліки VoIP:

  • Нерозуміння VoIP-телефонії: багато користувачів і багато постачальників не мають повного уявлення про телефонні системи VoIP. Це може означати, що вони не завжди встановлюються там, де вони можуть забезпечити найкраще обслуговування, або коли вони встановлені, вони не можуть бути розгорнуті найбільш ефективним способом.
  • Виклик екстреної служби: у деяких регіонах та деяких провайдерів виклики екстреної служби та екстреної служби можуть бути проблемою. При використанні традиційних телефонних систем та мобільних телефонів дзвінки підключаються безпосередньо до служб екстреної допомоги. Це не завжди так із деякими провайдерами VoIP. Перед тим, як продовжити, варто перевірити, чи це може бути проблемою.
  • Якість передачі голосу при поганому з'єднанні: при використанні телефонної системи VoIP з поганим широкосмуговим з'єднанням, будь то через смартфон, погана широкосмугова лінія або щось інше, якість передачі голосу може погіршитися. Якщо пакети даних втрачаються через час очікування через погане з'єднання, це вплине на якість голосу. Це може бути особливо очевидним при використанні Wi-Fi або стільникових підключень, коли мережа перевантажена в результаті інтенсивного використання або поганий сигнал і дуже низька швидкість передачі даних.
  • Різні можливості: хоча VoIP був доступний протягом деякого часу і може запропонувати набагато більше можливостей, ніж аналогові телефони, все ж таки можуть бути деякі можливості, які відрізняються або недоступні. Зазвичай будь-які проблеми можна вирішити, але можуть виникнути проблеми з будь-якою міграцією.

Більш детально про технологію та обладнання VOIP у нашій статті Технологія VoIP: принципи передачі голосу через Інтернет.

logo
Відгуки покупців
Рейтинг покупців
0 / 5
На основі N оцінок покупців
0%
0%
0%
0%
0%
Відгук
Відмінно
Заголовок*
Достоїнства
Недоліки
Коментар*
Як вас звати

Повернення до списку


Авторизуйтеся, щоб додати відгук

x