IP АТС

Поділитись у:
*/?>

Як користувач Інтернету ви можете легко скористатися перевагами VoIP. Є багато провайдерів, які пропонують розміщені послуги VoIP, і при цьому багато людей все ще можуть продовжувати використовувати свій старий номер разом із новими інтернет-дзвінками. Ряд провайдерів пропонують бізнес-плани для фрілансерів та підрядників, які зазвичай підходять для малих підприємств від 1 до 5 осіб.

Однак у міру розширення бізнесу для управління голосовим зв'язком потрібні набагато складніші технології. У випадку звичайного телефонного зв'язку (POTS) це зазвичай означало придбання та встановлення системи АТС . Багато хто з нас знає її з корпоративних технологій, які дозволяють підприємствам ділити лінії: співробітники можуть дзвонити один одному, просто набравши номер із трьох чи чотирьох цифр, і компанії немає необхідності мати одну зовнішню лінію для кожного співробітника. Зазвичай кожен телефон у компанії підключається до УВАТС (установча АТС) за допомогою проводів, які потім підключаються до зовнішньої телефонної мережі загального користування для маршрутизації дзвінків.

Що таке IP АТС?

Оскільки VoIP-дзвінки пропонують розширені функції за нижчими цінами, системи IP-АТС вибороли частку ринку за рахунок більш старих технологій. АТС складається з сервера та кількох кінцевих точок SIP, які на ньому зареєстровані. Ці кінцеві точки можуть бути фізичними телефонами, ноутбуками, програмами для мобільних пристроїв з SIP/VoIP. На сервері є база даних кожної кінцевої точки з розташуваннями та додатковими відомостями, які використовуються для встановлення з'єднань.

Як працюють системи IP-АТС?

Взагалі кажучи, внутрішні виклики направляються прямо на адресу SIP сторони призначення. Виклик не повинен проходити через сервер АТС після встановлення початкового з'єднання.

Це означає, що весь голосовий трафік проходить між двома кінцевими точками, гарантуючи, що сервер не буде перевантажений при збільшенні кількості одночасних викликів. Зовнішні виклики перенаправляються на шлюз VoIP , який з'єднує систему на основі IP із зовнішньою PSTN. Ці шлюзи можуть бути інтегровані в УВАТС .

external-content.duckduckgo.com.png

Сам VoIP-шлюз може набувати безліч форм; це може бути окрема частина обладнання або картка розширення, яку можна просто підключити до сервера. Фактично сама IP-АТС не обов'язково повинна бути окремим фізичним пристроєм. Багато компаній використовують програмне забезпечення АТС для створення віртуального сервера на комп'ютері. Існує велика кількість пропрієтарних рішень та програм з відкритим вихідним кодом, які дозволяють підприємствам використовувати переваги VoIP-дзвінків, не вимагаючи великої кількості обладнання. Це значно спрощує тестування дзвінків VoIP. У довгостроковій перспективі організації можуть поступово покращувати свої системи підвищення надійності і цілісності.

Функціональне порівняння шлюзу VoIP та IP-АТС

voip-gateway-ip-pbx.jpg

У системі IP АТС перетворення голосових пакетів на пакети даних відбувається у джерелі. Це пояснює, чому їх часто називають власним IP-пристроєм. Перетворені пакети зазвичай відправляються як власні IP-пакети, а потім збираються повторно після отримання на іншому кінці. Більш старі системи PBX, що не мають IP-адрес, припускають, що цифрова передача відбуватиметься незалежно або через POTS (звичайна стара телефонна служба). З іншого боку, будь-яка IP-АТС може за необхідності транслювати пакети даних для інфраструктури POTS, як у аналогових факсів.

Ще одна функціональна відмінність шлюзу VoIP від IP-АТС – це те, як голос поділяється для передачі. Типовий шлюз VolP працює, розбиваючи голос, а потім вставляє менші сегменти IP-пакети на мережному вузлі. Ці розбиті частини потім передаються IP-мережі. Основна відмінність цих технологій полягає в тому, що мережа аналогового голосового зв'язку передбачає, що вона передаватиме пакети через POTS у мережі. Тим часом, шлюз розбиває повідомлення на цифрові пакети, які готові до передачі по VolP. Найбільшим плюсом для компанії, що використовує шлюз VoIP в порівнянні з IP-АТС, є те, що компанія може мати простий спосіб оновлення до VolP, або навіть мати безліч пристроїв і використовувати шлюз як свого роду перекладач.

Виконання повного оновлення УВАТС може бути дорогою справою, особливо якщо кабельне розведення має виконуватися як частина оновлення. Наприклад, для деяких телефонів VolP потрібно як мінімум два кабелі. Хорошим прикладом таких телефонів є телефони із живленням через Ethernet. Ви, як і раніше, можете імпровізувати з телефоном на базі комутатора, але якщо всі з'єднання для передачі даних на робочій станції задіяні і у вас немає старого голосового з'єднання, ви можете захотіти перейти на нові стандарти кабельної системи.

Шлюз VolP, можливо, є найбільш оптимальним рішенням для мережі, яка хоче використати протокол передачі голосу через Інтернет. Однак це також може залежати від того, наскільки зношений комутатор УВАТС. З метою ілюстрації припустимо, що у вас є компанія зі штаб-квартирою у точці X, яка щойно вийшла на нові території у точці Y та Z; Було б чудово продати шлюз VolP у точці X. Шлюз буде взаємодіяти між двома новими містами і перекладатиме повідомлення, відправлені назад у X з Y та Z. Однак точки Z та Y все одно зможуть спілкуватися безпосередньо, без необхідності проходити через шлюз.

logo
Відгуки покупців
Рейтинг покупців
0 / 5
На основі N оцінок покупців
0%
0%
0%
0%
0%
Відгук
Відмінно
Заголовок*
Достоїнства
Недоліки
Коментар*
Як вас звати

Повернення до списку


Авторизуйтеся, щоб додати відгук

x