в одному магазині
Невелика та витончена, але потужна точка доступу UniFi FlexHD ідеально підходить для підприємств, бізнес-центрів та будинків. Сучасний, але стриманий дизайн дозволяє розміщувати її поруч із користувачами для оптимальної продуктивності.
Як і більшість останніх точок доступу Ubiquiti, UniFi FlexHD підтримує технологію 802.11ac Wave 2. Точка доступу оснащена дводіапазонним модулем Wi-Fi. На частоті 5 GHz підтримується стандарт 802.11ac Wave 2, 4x4 MU-MIMO, тоді як для 2.4 GHz доступні лише 802.11ac: 2x2 MIMO. Відповідно максимальна швидкість передачі на 5 GHz дорівнює 1.733 Gbps, але в 2.4 GHz - 300 Mbps.
UniFi FlexHD має захищений корпус та може встановлюватися як у приміщеннях, так і на вулиці. У комплект входять настільні, настінні та опорні кронштейни. Пристрій має повну інтеграцію та керування з мережним рішенням UniFi.
Початкова технологія 802.11ac Wave 1 SU-MIMO дозволяє точці доступу більш раннього покоління, такої як точка доступу UniFi AC Pro одночасно обмінюватися даними тільки з одним клієнтом.
Технологія 802.11ac Wave 2 MU-MIMO дозволяє точці доступу Wave 2, як UniFi AP Flex HD, обмінюватися даними з кількома клієнтами одночасно, що значно збільшує пропускну здатність і загальну продуктивність мережі.
Двохдіапазонний (Dual-band): | одночасно |
Швидкість Wi-fi: | 1750 Mbps |
Потужність передавача: | 26 dBm |
Підтримка MIMO: | MU-MIMO 4x4 |
Порти Gigabit Ethernet: | 1 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 315 g |
Розміри: | Ø 48.50 x 159.49 mm |
Температура роботи: | -30~70 °C |
споживана потужність: | 10.5W |
Тип точки доступу: | Hot-Spot |
Коефіціент посилення: | 4 dBi |
Спеціальні можливості: | Підтримка MU-MIMO |
Стандарти: | 802.11 a/b/g/n/ac/ac-wave2 |
Технології: | UniFi |
Частота роботи: | 2.4 GHz/5GHz (двохдіапазонний) |
Діапазон напруги: | 44 - 57VDC |
Безпека: | WEP, WPA-PSK, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES) |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук