в одному магазині
MonsterDish (MD-5G37) – нова спрямована антена від компанії Ubiquiti, яка прийде на заміну вже відомим RocketDish та AirFiber. Коефіцієнт посилення 37 dBi і потужна апаратна частина забезпечать максимальну дальність дії.
MonsterDish - це антена з частотою 5 ГГц, 37 дБі, яка ідеально підходить для з'єднань точка-точка (PtP) довжиною понад 100 км. Повністю алюмінієва конструкція підвищує надійність. Крім того, антена оснащена спеціальним кріпленням для точного центрування. MonsterDish сумісний з радіокеруванням Rocket 5 ГГц або airFiber.
Антена підтримує частотний діапазон 4.9 - 5.8 Ггц. В залежності від обраної частоти показники коефіцієнта підсилення дещо відрізняються і становлять до 34 dbi при роботі в нижній межі діапазону на частотах 4.9 Ггц. Збільшуються до 37 dbi при використанні хвиль від 5.2 Ггц до 5.8.
Розміри MonsterDish досить великі: діаметр відбивача більше 1.5 м, а глибина до 82 см. Головною особливістю антени є розбірна конструкція відбивача, завдяки чому розміри коробки становлять лише 103х89х52 см, дозволяючи моделі залишатися в рамках габаритного вантажу при пересиланні транспортними компаніями.
Пристрій виготовлений з алюмінію, а всі металеві частини мають спеціальне покриття, що гарантує надійний захист від корозії та тривалий термін служби MonsterDish навіть при використанні у найсуворіших умовах.
Вага: | 19 kg |
Розміри: | Ø1600 x 820 mm (Ø62.9 x 32.2") |
Коефіціент посилення: | 37 dBi |
Спрямованість антени: | Спрямовані |
Тип антени: | Клієнтські |
Частота роботи: | 5 GHz |
Частотний діапазон: | 4.9 - 5.8 GHz |
Посилення антени: | 4.9 GHz 34 dBi 5.2-5.8 Ghz 35-37 dBi |
Ширина променя: | HPOL 2.5° (3 dB) VPOL 2.5° (3 dB) Elevation 2.5° (3 dB) Electrical Downtilt 0° |
Макс. VSWR: | 1.7:1 |
Поляризація: | Подвійна лінійна (нахил 45 з адаптером) |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук