в одному магазині
Ubiquiti представляє LTU Rocket, першу радіостанцію Base-Station Point-to-Multi-Point (PtMP) у сімействі продуктів LTU. Працюючи в смузі частот 5 ГГц, LTU Rocket є спектрально-ефективною, стійкою до шуму PtMP точкою доступу спеціально розробленою для бездротових інтернет-провайдерів (WISP).
LTU - це нова запатентована технологія з індивідуальним дизайном, яка долає обмеження технології 802.11 Wi-Fi. Це дозволяє LTU забезпечувати значно більшу продуктивність у порівнянні з попередніми продуктами AirMAX, заснованими на 802.11 Wi-Fi.
LTU Rocket призначений для WISP. Її основний процесор обробки комунікацій забезпечує низьку затримку, можливість дальньої дії, гнучкість DFS, найкращу вихідну потужність та покращену чутливість прийому.
LTU Rocket спроектована для поєднання з різними антенами Ubiquiti, щоб задовольнити потреби кожної установки. Комплект включає монтажний кронштейн, який дозволяє використовувати точку доступу з секторною антеною airMAX 5 ГГц або антеною airMAX Omni для комплектної базової станції PtMP 5 ГГц. Ви можете навіть з'єднати три LTU Rocket з секторною антеною AirPrism 5 ГГц 3x30 ° HD для спільного розміщення.
LTU Rocket також працює з будь-яким CPE пристроєм сімейства LTU (наприклад з LTU-Pro ).
Порти Gigabit Ethernet: | 1 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 0.468 kg |
Розміри: | 244 x 82 x 48 mm |
Температура роботи: | -40~55 °C |
споживана потужність: | 15W |
Дальність дії: | 100 km |
Конектори: | (2) RP-SMA Weatherproof (CH0, CH1) (1) SMA Weatherproof (GPS) |
GPS-антена: | Зовнішня магнітна основа |
Метод харчування: | Proprietary 4-Pair Passive PoE Pins 1, 2; 4, 5+ and Pins 3, 6; 7, 8- |
Діапазон напруги: | +18 to +54VDC1 |
Захист: | IP67 |
Макс. пропускна спроможність: | 675.84 Mbps |
OS: | airOS LTU |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук