в одному магазині
Нещодавно Ubiquiti представила нову унікальну бездротову технологію LTU, яка замінить звичайний Wi-Fi 802.11. Ефективність з'єднання в рази більша, ніж при використанні протоколу AirMax\AirMax AC. LTU використовує схему TDMA поллінга, яка усуває проблеми «прихованого вузла»
Зараз серія складається із 4 продуктів, включаючи нещодавно представлену в бета-версії точку доступу LTU LR.
LTU LR - точка доступу , призначена для створення лінків на великих відстанях. Зовні вона повністю відповідає знайомому дизайну LiteBeam. Така конструкція має розбірний відбивач антени з високим коефіцієнтом посилення 26 dbi, що забезпечує досить велику дальність дії. Він складається з 3 сегментів, і коробка LTU LR за розмірами приблизно така сама, як і в NanoStation. У зібраному стані розміри пристрою 512,5 x 385,75 x 258,3 мм. Потужність передавача складає 22 dbm, аналогічно до інших моделей серії.
Точка доступу встановлюється на стороні клієнта і може підключитись до базової станції на основі Rocket LTU . LTU пристрої можуть працювати тільки між собою, вони абсолютно несумісні зі стандартом Wi-Fi 802.11.
Технологія LTU долає обмеження технології 802.11 Wi-Fi та підтримує 1024QAM для високої продуктивності та гнучкої смуги пропускання (10/20/30/40/50 МГц).
Потужність передавача: | 22 dBm |
Порти Gigabit Ethernet: | 1 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 1.360 kg |
Вологість під час роботи: | 5%~95% без конденсації |
Розміри: | 512.5 x 385.75 x 258.3 mm |
Температура роботи: | -40~60 °C |
споживана потужність: | 8.5W |
Коефіціент посилення: | 26 dBi |
Метод харчування: | 24V Passive PoE (Pairs 4, 5+; 7, 8-) |
Діапазон напруги: | 22 - 26V |
ESD/EMP захист: | ± 24kV Contact/Air |
Частота роботи: | 2400 – 2483.5* 4800 - 6200 * * Залежить від регіону. |
Вітрове навантаження: | 550 N @ 200 km/h (123.6 lbf @ 125 mph) |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук