в одному магазині
Вже понад 10 років відносний обсяг інформації, що передається за допомогою мідних кабелів, неухильно зменшується. Традиційні провідні рішення поступово витісняються сучасними бездротовими та оптичними технологіями, надаючи кінцевим споживачам більшу гнучкість, мобільність та швидкість обміну інформацією.
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Останнім часом на сайтах деяких виробників та дистриб'юторів обладнання для пасивних оптичних мереж можна зустріти «недостатньо коректну» інформацію про технологію BOB, яка вводить в оману фахівців навіть досвідчених провайдерів, не кажучи вже про тих, хто робить лише перші кроки на ринку телекомунікаційних послуг. Ось один із прикладів подібної інформації.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук