в одному магазині
Розширте мережу за допомогою промислового комутатора UniFi, який є частиною системи Ubiquiti UniFi Enterprise. USW-Industrial - це керований гігабітний комутатор 2-го рівня з автоматичним розпізнаванням та підтримкою 802.bt PoE++.
USW-Industrial оснащений десятьма гігабітними портами RJ45 для забезпечення високої продуктивності та інтелектуального перемикання для корпоративних мереж. Вісім цих портів пропонують 802.3bt PoE ++ для забезпечення потужності до 60 Вт (на порт) для пристроїв PoE. Також підтримуються продукти, що потребують 802.3af або 802.3at PoE, такі як світлодіодні панелі UniFi.
Комутаційна здатність комутатора становить 20 Gbps, а швидкість пересилання – 14.88 Mpps.
Комутатор ідеально підходить для живлення таких пристроїв, як світлодіодні панелі UniFi, камери та точки доступу . Безвентиляторний промисловий дизайн USW-Industrial забезпечує номінальне охолодження і може встановлюватися в горизонтальному або вертикальному положенні. Корпус із литого алюмінію має чорне порошкове покриття. Це забезпечує більшу стійкість до корозії та довговічність у середовищах з екстремальними коливаннями температури.
Рівень комутатора: | Керований рівня 2 |
Загальна кількість портів: | 10 |
Порти Gigabit Ethernet: | 10 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 3.85 kg |
Вологість під час роботи: | 5%~95% без конденсації |
Розміри: | 254 x 235 x 60 mm |
Температура роботи: | -40~60 °C |
споживана потужність: | 20W |
Пропускна спроможність: | 20 Gbps |
Пакетна продуктивність: | 14.88 Mpps |
Метод живлення: | 100 - 240 VAC, 50/60 Hz Universal Input |
Потужність: | AC/DC, Internal, 450W DC |
ESD/EMP захист: | Air: ± 24 kV, Contact: ± 24 kV |
PoE інтерфейси: | PoE++ IEEE 802.3bt (Pair A 1, 2+; 3, 6-) (Pair B 4 , 5+; 7, 8-) |
Макс. потужність PoE на порт: | 802.3bt 60W |
Максимальний бюджет PoE: | 430W |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук