в одному магазині
LTU Instant (LTU-Instant) - клієнт LTU 5 ГГц, що працює в середовищі багатоточкового зв'язку (PtMP) з LTU Rocket як базова станція. Він є модулем перетворення plug-and-play для існуючих розгортань LiteBeam (LBE 5AC Gen 2). Не потрібно купувати нові точки доступу для переходу на мережу LTU, просто замініть модуль у ваших LBE-5AC-Gen2.
Пристрій побудовано на базовому фірмовому процесорі Ubiquiti LTU. Розроблений для роботи в середовищі PtMP з LTU Rocket як базова станція, LTU Instant забезпечує до 550 Мбіт/с реальної пропускної спроможності TCP/IP. Модуль підтримує частотний діапазон 5.15 – 5.95 GHz. Він несумісний із мережами airMAX і не підключається до airMAX AC. Антена LBE 5AC Gen2 залишається на місці під час переходу на LTU Instant, замінюється лише головний модуль точки доступу.
За допомогою антени з високим коефіцієнтом посилення 22 дБі та підтримкою технології InnerFeed, точка доступу показує відмінну продуктивність. Технологія Ubiquiti InnerFeed інтегрує радіомодуль безпосередньо в рупор антени, тому немає потреби в кабелі. Це покращує продуктивність, оскільки унеможливлює втрати в кабелі.
Точка доступу також пропонує надійний набір функцій, включаючи поділ частот, підтримку режиму маршрутизатора, підтримку параметрів смуги пропускання та керування конфігурацією точки доступу.
Швидкість Wi-fi: | 550 Mbps |
Потужність передавача: | 22 dBm |
Порти Gigabit Ethernet: | 1 x 10/100/1000Mbps |
Вага: | 215 g |
Вологість під час роботи: | 5%~95% без конденсації |
Розміри: | 201.46 x 64.15 x 56.15 mm |
Температура роботи: | -40~60 °C |
споживана потужність: | 8.5W |
Тип точки доступу: | Клієнтська |
Коефіціент посилення: | 22 dBi |
Технології: | LTU |
Частота роботи: | 5 GHz |
Шифрування: | WPA2-PSK (AES) |
Частотний діапазон: | 5.15 - 5.95 GHz |
Ширина каналу: | 10/20/30/40/50 MHz |
Ізоляція: | 20 dB |
Режим роботи: | тільки PtMP CPE |
Метод харчування: | Passive PoE 2-pair (4, 5+; 7, 8-) |
У це буде складно повірити, але рішення компанії Ubiquiti вийти на новий ринок у 2010 році зі своїм продуктом UniFi було повністю розкритиковане. У ті часи дуже багато конкурентів ставилися до нас скептично і сумнівалися в тому, що невелика компанія, що розвивається, зможе хоч якось вплинути на їх власні продукти.
Інші ж цікавилися, як компанія, яка має 25 співробітників, жоден з яких не займається маркетингом чи продажами, збирається взагалі виходити на ринок, де є компанії, що займає домінуюче становище.
Авторизуйтеся, щоб додати відгук